Από Radical Communications & Α3® Resizing Ideas το νέο spot του Blue Beetle London Dry Gin


Τη στρατηγική και το δημιουργικό για το νέο τηλεοπτικό spot του Blue Beetle London Dry Gin, ανέλαβε και υλοποίησε η Radical Communications σε συνεργασία με την A3® Resizing Ideas.


Το Blue Beetle είναι ένα αντισυμβατικό London Dry Gin με ασυνήθιστο χαρακτήρα, που βασίζεται σε μία συνταγή 18+1 βοτάνων εκ των οποίων το 1 παραμένει μυστικό, και παράγεται σε μικρές παρτίδες των 6.000 φιαλών.

Μέσα από το νέο τηλεοπτικό του spot, έρχεται να επικοινωνήσει τις ξεχωριστές αξίες της φιλοσοφίας του, προκαλώντας το κοινό να το ακολουθήσει με μια σειρά προτρεπτικά μηνύματα που αναδεικνύουν την αυθεντικότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα, τη δημιουργικότητα.


Aντίστοιχα, το slogan της καμπάνιας #outoftheblue έρχεται να υπογραμμίσει όλον αυτόν τον αυθορμητισμό, δίνοντας έμπνευση σε κάθε στιγμή. Η παραγωγή της ταινίας έγινε από την DK Films με σκηνοθέτη τον Γιώργο Mπενιουδάκη, δ/ντη φωτογραφίας τον Γιώργο Μπισδίκη, consulting bartender τον Γιάννη Κουτσουράδη και τα γυρίσματα έγιναν στον πολυχώρο Luv ‘n Roll.


Απολαύστε το νέο τηλεοπτικό spot:










16 views

Recent Posts

See All

Ο παγκόσμιος διαγωνισμός Martini από την elit™ Vodka επιστρέφει με μια βιώσιμη ανατροπή. Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο Εθνικός τελικός του διαγωνισμού elit™ Martini Masters 2022 τον οποίο διοργάνω

Την εμπειρία του πρώτου «πράσινου» bar στην Ελλάδα είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν οι πάνω από 12.000 επισκέπτες του Taste of Athens . Το μοναδικό στην Ελλάδα , Eco Bar, με την υπογραφή της Stoli Vod