Τη στρατηγική και το δημιουργικό για το νέο τηλεοπτικό spot του Blue Beetle London Dry Gin, ανέλαβε και υλοποίησε η Radical Communications σε συνεργασία με την A3® Resizing Ideas.
Το Blue Beetle είναι ένα αντισυμβατικό London Dry Gin με ασυνήθιστο χαρακτήρα, που βασίζεται σε μία συνταγή 18+1 βοτάνων εκ των οποίων το 1 παραμένει μυστικό, και παράγεται σε μικρές παρτίδες των 6.000 φιαλών.
Μέσα από το νέο τηλεοπτικό του spot, έρχεται να επικοινωνήσει τις ξεχωριστές αξίες της φιλοσοφίας του, προκαλώντας το κοινό να το ακολουθήσει με μια σειρά προτρεπτικά μηνύματα που αναδεικνύουν την αυθεντικότητα, την ελευθερία, τη διαφορετικότητα, τη δημιουργικότητα.
Aντίστοιχα, το slogan της καμπάνιας #outoftheblue έρχεται να υπογραμμίσει όλον αυτόν τον αυθορμητισμό, δίνοντας έμπνευση σε κάθε στιγμή. Η παραγωγή της ταινίας έγινε από την DK Films με σκηνοθέτη τον Γιώργο Mπενιουδάκη, δ/ντη φωτογραφίας τον Γιώργο Μπισδίκη, consulting bartender τον Γιάννη Κουτσουράδη και τα γυρίσματα έγιναν στον πολυχώρο Luv ‘n Roll.
Απολαύστε το νέο τηλεοπτικό spot:
Comments